Sunday, December 14, 2008

kenangan di rumah 4 musim



Ni gambar lama masa pi rumah 4 musim kat Taman Pertanian Bukit Cahaya, Shah Alam bulan julai dulu. Kami pilih naik bas je nak ronda2 kat dalam jenguk apa yang ada. Ramai jugak orang pada hari itu. Selepas turun bas kena menapak sikit lah kalau nak ke rumah 4 musim tu. Tengok keadaan taman ni macam sudah tidak diselenggarakan sangat oleh pihak berwajib. Ada yang masih tak perihatin membuang sampah merata + dah macam semak je. Kut sesiapa yang larat mengayuh beskal pun boleh jugak. Tapi kalau dah dengan anak2 nih rasa toksah le dengan keadaan jalan yg kadang berbukit sikit walau tak tinggi mana tapi penat jugak nanti. Tempat lain kami tak singgah pun sebab berjalan tengah hari bute so..lapor le. Pi tempat ni je






emmm...cantik

anak bujangku yang dah boring...bila diajak berjalan mcm ni lah. Dia lebih rela memerap kat rumah dengan alasan...dah beso dan dah puas berjalan masa kecik.
bunga lagi-lagi bunga..
Yang ni anak dengan mak...dah tinggi 2,3 inci dari emaknya. ayookkk dah tua!

4 komen sahabat:

chooky on December 17, 2008 at 10:28 PM said...

emmm.. cantik pemandangan 4 musim rumah tu.. terutamanya bunga2, pokok2, rumput2..

ss on December 19, 2008 at 4:23 PM said...

hari tu inagat nak singgah tapi ingat2 dulu nak kena jalan jauh masuk kedalam tak jadi pulak...sekarang dah dekat christmas tentu musim salji

mamomus on December 19, 2008 at 11:21 PM said...

dah lama tak pegi, dulu nama bukit cerakah. Dah lebih sepuluh tahun tak pegi. Tengok pada gambar cam 10tahun dulu gak jeee..heheheh..Tapi masa tu musim salji..

P/S-teringat mula2 pegi bukit cerakah ingat boleh main salji, rupanya tengok dalam cermin je..hisss tertipu aku dengan iklan masa tu..hehehe

nieja on December 26, 2008 at 2:10 AM said...

tgah plan nak g rumah 4 musim tu,
skali google2 la nak tau psal tempat tu, skali tbaca komen, tgk dlm cermin je..? teros rase xde mood nak pegik haha

 

cikcah.... Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template