Sunday, November 30, 2008

adik angkat fafau hot fm


Haaa..ini le `fif'i adik angkat fafau farah fauzana hot fm tu (marah dia kalau tau takde mende lain nak ngusik)

Hadiah untuk anak bujangku berkhatan 2 tahun lepas dari jiran jauh dok kat su2. Eda bagi 2 ekor tapi yg hidup sekor ni je. Eda kasi ni kononnya nak suruh anakku rileks sikit mind tu bila tengok kura-kura nih & tak pikir sgt hal sakit berkhatan. Anak2ku letak nama `fifi'. Entah tino ke jate kawe dok tau la. Eda beli 4 ekor, 2 lagi utk anak dia. Yang aku pelik, dia punya cepat je beso tapi anak aku punya kemetot lagi. Dah setahun lebih cam gitu gak. Ikutkan hari2 bagi makan. Tak lama lagi nak lepaskan. Sian pulak dia nak bebas & boleh cari makan sendiri.
fifi fafau..dekat le tu

2 komen sahabat:

Anonymous said...

ateee.. namanya pun Fifi.. tentu dia pandai menjaga body...heheh

cik ketumbar

Cik Cah on December 2, 2008 at 9:02 PM said...

emmm..agaknya tak serasi dgn tuannya. kalau serasi mesti ikut saiz badan tuan yek

 

cikcah.... Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template