Sunday, April 5, 2009

Senja di pantai jeram


on the way nak ke jeram sempat le ambik gambar yang unik ni.
Kreatif sungguh ye. Tong drum yang dijadikan arca
Last week pi jalan2 cari makan kat pantai jeram bersama nazri & family

sempat lagi 1 family ni melihat kawasan pantai berhampiran dengan bot

termenung panjang le pulak


cantiknya matahari dah nak terbenam
masyaAllah..cantiknya

anakku merenung senja yang makin nak berlabuh pergi

emmm...senja di sebalik `2 tiang'

Kali ke 2 kami datang sini. Makanan bolehlah tahan sedap & rege pun ok lah. Sesekali bawa anak2 makan jauh sikit kan...anak bujangku toksey sokmo kalau nak pi jauh sikit.

6 komen sahabat:

cikliah on April 6, 2009 at 4:41 PM said...

Wahhh... pergi lagi ek ? Bakper tak kobau ? Nak ituttttt.....

cikcah: on April 6, 2009 at 10:10 PM said...

kawe pi last min org suruh tunjuk jln + ajak `teman' mkn. ikutkan tekak, hidung & kepala masa tu dilanda resdung tapi belasah gak seafood tu...emm buat ubat

mimiejibam on April 6, 2009 at 10:57 PM said...

kat mana eh tempat nih?? Nampak cam menarik jek... Leh jadi pemandu pelancong utk sy lak ke wahai kakcik hehehe.....

cikliah on April 10, 2009 at 8:28 PM said...

Bleh jer... asal banjer satu family.... heheheheh....

-onbehalf-
==> malangnya tak bertauliah... hihihihi....

mimiejibam on April 10, 2009 at 8:38 PM said...

kakakaka...cikliah nak gak menyampuk die yekk...

moh kite pegi beramai2....tp blanjer sendiri2 heheheheh.....

cikcah: on April 11, 2009 at 11:19 AM said...

nak gi sekali lagii ke ? moh kita pi ramai2 tapi awai bulan la weh..dah tgh bln tak blh

 

cikcah.... Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template